Újrajátszom éppen az AC4 Black Flaget, mielőtt belekezdek egy új játékba. Ez az első ilyen nagy játék, amiből egyszer nem volt nekem elég, és most még alaposabb vagyok, mint mikor elsőre játszottam, több mellékküldetést megcsinálok, így aztán a zenékből is többet hallok. És milyen jól teszem! A zene ugyanis hallgatásra érdemes, akár a játékhoz íródott zenéről van szó (szerzője Brian Tyler), akár ír népdalokról vagy 18. századi angol tengerészdalokról.

Egyik kedvenc Brian Tyler-féle zeném ez. Direkt nem az elejétől linkelem, hanem a kedvenc részemtől. :)

Ez a másik, amit imádok. Mint egy epikus filmzene!

Az egyik ír dal, ami nagyon megtetszett, a Here's a Health to the Company.
Egy szép feldolgozás. Így szól a játékban.

A William Taylor egy másik régi ír ballada, amire felfigyeltem. Dalszöveggel.

Hogy mi a tengerészdal, arról nem találtam magyar nyelvű Wikipedia bejegyzést, de itt van az angol. Sea shanty angolul. Most, hogy majdnem az összeset összegyűjtöttem, amiket a játékban lehet, két kedvencem van.

Az egyik a Drunken Sailor, ami itt egy élő előadásban hallható valamikor a hetvenes években.

A másik a Spanish Ladies, amit itt egy "Spanish lady" énekel nagyon szépen és aranyos akcentussal. :) Ez így hangzik a játékban.