BÚÉK! :)

Idén is folytatom, hogy kb. kéthavonta egy másmilyen videojáték háttere lesz ennek a blognak.

A januári játék neve: The Sims 4
Megjelenés éve: 2014

Ez az egyetlen játék azok közül, amikről ebben a blogban írok, amit PC-n játszok és nem Xbox One-on. A Sims sorozatot talán azoknak se kell bemutatni, akik nem szoktak játszani. Az egyik legsikeresebb játéksorozat a világon annak ellenére, hogy egyszerűen az életről szól. Virtuális emberkék a házukban laknak, dolgozni járnak, gyerekük születik, meghalnak. Nem hangzik izgalmasnak elsőre, mégis meglepően érdekes. És vicces is, ez a másik vonzereje ennek a játéknak.

Abban is eltér az összes többitől, amikről írok, hogy nincs eleje vagy vége. Addig játszol, amíg meg nem unod. Nos, nekem ez 16 év alatt nem sikerült. :D Illetve, hogy egész pontos legyek, a Sims 4-et a jelenlegi formájában unom. Játszottam az első változattal, aztán jött a Sims 2, 3, és végül a 4. Hogy lesz-e 5, azt még nem tudni. A kedvencem a 2-es volt, annak a végső változata az összes kiegészítővel együtt lefedte az élet szinte minden területét és bármilyen történetet el lehetett vele játszani. Ahogy hallottam Sims 3 rajongó kolléganőmtől, ez igaz volt a 3-asra is a végén, csak abba a simek rusnya kinézete miatt sose ástam bele magam mélyen. A tökéletes Sims 5 számomra olyan lenne, hogy a 2-és 3-as játék lehetőségei ötvözve a 4-es játék kinézetével.

Érdekes, hogy eddig ahányszor gépet vettem magamnak, azt egy új Sims játék miatt, hogy fusson rajta. A Sims 2 miatt az első PC-met 2004-ben, a Sims 3 miatt a második PC-met 2009-ben, és a Sims 4 miatt a szuper kis laptopomat 2014-ben. Hát, így. :)