A februári játék neve: Ori and the Blind Forest Definitive Edition
Megjelenés éve: 2016

Az Oriról már írtam, de a definitive edition külön említést érdemel, mert sokat adott az eredeti játékhoz: két új területet, két új képességet, újabb részleteket a történethez, különböző nehézségi fokokat (egyik sem könnyű, de a checkpointok a menekülős részeknél üdítőek!), fast travel lehetőséget és lehetőséget arra is, hogy a befejezett játékban mászkálj bármerre. Ez utóbbi miatt lett J. is Ori rajongó. :) Készíttettem neki Oris pólót is, aminek nagyon örült, mindig vidám, ha azt kapja meg reggel, amikor öltözni kell. Neki továbbra sincs elég türelme ahhoz, hogy végigjátsszon egy új játékot az elejéről, de az én befejezett játékomból elmentettem neki egy másolatot és abban imád szaladgálni és ugrálni. És persze egyre ügyesebb, már ezt is meg tudja csinálni! Nekem meg az egyik kedvenc részem lett ez a hírhedt fa, mert ott annyira jó a zene és most már nem is frusztrál, mert meg tudom csinálni néhány próbálkozásra. Továbbra is csak sajnálni tudom azokat, akik ennél a résznél feladják, mert nem elég kitartóak...

A zenéről még annyit, hogy bár ez már az eredeti játékban is benne volt, a DE játszása közben tűnt fel, hogy ez a rész a kedvencem az egész soundtrackből, egyszerűen magával ragadó! <3 Ez a szeles résznél szól, ahol a fuvallat felvisz a hegy tetejére, ahol megtaláljuk a napkövet. Nem véletlen, hogy fuvola szól itt.