Láttam ma egy filmet moziban, amit nem terveztem megnézni, mégsem bánom egyáltalán, hogy megnéztem. Ilyen ritkán van! Ez az: La La Land Hangya választotta, mert ő nagyon szereti a zenés / táncos filmeket. Én se utálom őket, úgyhogy gondoltam, egye fene, megnézem. :) Cuki film volt, mosolyogtam rajta, elfeledtetett minden bajt, szuper a zenéje, úgyhogy tetszett! Az elején még azt hittem, a múltban játszódik, mert mindenki furán volt öltözve, de nem, szerencsére ma játszódik. Ezt szerettem volna, mert ezek a zenék plusz mai világ együtt vicces volt. Soundtrack alant.

 

Akkor ez a bejegyzés zenékről fog szólni. :) Nemrég rájöttem, hogy nekem tetszik a dubstep. Úgy jöttem rá, hogy Witcher 3 soundtrack feldolgozásokat böngészve rátaláltam erre a mesterműre:



További videojáték zene feldolgozásokat keresve pedig felfedeztem ezt a nagyon tehetséges csajt - mert hogy ő is szeret játszani és a kedvenc játékai zenéjét feldolgozni - jobb későn, mint soha:



Láttam, hogy már volt Budapesten koncertje és pont ennek a hónapnak a végén lesz megint! Ha lenne kivel, el is mennék rá... Szóval elmondhatom, hogy nagyon megtetszett a dallamos dubstep, az ilyenek például:



Aztán mióta végre van normális telefonom, rácuppantam a Spotifyra, és ott hallottam ma ezt:



Ezt az üzenetet egy ilyen számba csomagolni szerintem zseniális!

So comfortable, we're living in a bubble, bubble
So comfortable, we cannot see the trouble, trouble
So put your rose-colored glasses on
And party on
Turn it up, it's your favorite song
Dance, dance, dance to the distortion
Turn it up, keep it on repeat
Stumbling around like a wasted zombie, yeah

Yep, elvégre valahogy el kell viselni ezt az életet, nem igaz? Nekem a fenti zenék is sokat segítenek ebben. :)

És akkor ennek a bejegyzésnek a végkövetkeztetése az, hogy elég sokféle zene tud nekem tetszeni. :)