Jojó még nem olvas elég gyorsan a korához képest, ez az ítélet született nemrég, amivel egyet is értek. Az osztályfőnökétől kérdeztem, hogy mitévők legyünk, és ő azt javasolta, hogy olvassunk neki való regényt közösen úgy, hogy két oldalt én olvasok fel, egyet ő, stb. Így olvastuk el David Shelton Pocahontas története c. regényét, és a végére valamivel gyorsabban végeztünk a fejezetekkel, mint az elején, tehát úgy érzem, a módszer működik. Nem akarok azonban újabb papírkönyveket venni, mert irtózok tőlük - nem fejtem ki most, hogy miért, ennek is, mint minden averziónak az életben, gyerekkori trauma az oka. Éppen ezért keresgéltem Kindle-re megvehető magyar nyelvű gyerekkönyveket és találtam is! Ezeket fogom feltálalni Jojónak, és azt veszem meg következőnek, amit ő választ:

Rudyard Kipling: A dzsungel könyve
Nagyjából ismeri a történetet, mert látta a Disney-féle rajzfilmet - bár nincs a kedvencei közt - és a tavalyi film is tetszett neki.

Szász Imre: Basa
Egy kóbor anyakutya a főhőse ennek a regénynek. Úgy gondolom, ez is tetszene Jojókának.

Kiki Hamilton: Tündérgyűrű
A címe miatt kattintottam erre, mert Jojó szereti a varázslatos történeteket. Aztán belenéztem, mit lehet tudni róla és megláttam: 1871, London! Én is szívesen elolvasnám! :) Az írója úgy látom, egy amerikai nő, akinek az az álma, hogy J. K. Rowling legyen...

UPDATE: Jojó a kutyásat választotta, úgyhogy akkor az lesz. :)