Március van! :) Tudom, már tegnap óta, de akkor nem volt időm írni. Ma nem kell sietni aludni, mert holnap kialhatjuk magunkat, nincs suli (passz, hogy miért, csak úgy), ezért kivettem egy nap szabit és Jojókával lesz egy jó péntekünk. Ő még játszik, én meg itt pötyögök, pedig már késő este van. Holnap feltápászkodás és evés után elmegyünk ezt-azt venni, aztán vissza haza, ő biztos megint játszani fog, én meg rajzolni akarok, és talán még egy mozi is bele fog férni este.

Minden évben, amikor eljön a március, számot vetek az életemmel, vagy valami olyasmi... :) Igazából csak mindig megállapítom, hogy nahát, még egy telet túléltem, mert annyira utálom a telet, hogy minden egyes március elején azon csodálkozok, hogy túléltem. :) És idén, alig hiszem, de nem ezt érzem, hanem jó volt ez a tél! Méghozzá a rég nem látott, tartós, januári fagy miatt volt jó, mert attól vastagon befagyott az egész Balaton, és az olyan csoda volt, hogy sose fogom elfelejteni! Kétszer sikerült eljutni oda korizni, ez volt az első alkalom, a második pedig ez, egy héttel az első után, immár Jojó nélkül, mert az apás hétvége volt nekije. Nos, az a második hétvége sokkal hidegebb volt, -10 délután és ronda köd, én meg pont úgy voltam öltözve, mint mikor egy héttel korábban -5 volt és napsütés. Szerintem a videón a fejemen is látszik, hogy kissé szenvedek, de természetesen nem bántam meg, hogy ezt is kipróbáltam, csak akkor éppen szerettem volna már máshol lenni. :) A bicikli kereke szögekkel van kiverve, öcsém kapta kölcsön egy barátjától.

A befagyott Balaton csodáján kívül az is hozzájárult a téli jókedvemhez, hogy nem voltam beteg. Most már évek óta jól bírom a betegségszezonokat, mert alaposan kitapasztaltam, hogy milyen vitaminból mennyit kell szednem ahhoz, hogy ne dőljek ki. El se kaptam egyáltalán semmit? Dehogynem. Először még ahogy elkezdődött a szeptember, amikor még 30 fok volt, de tökmindegy, én meglátom, hogy szeptember és végem van. :) Akkor taknyos voltam egy kicsit, ittam páleszt, elmúlt. Aztán ősz végén vagy tél elején volt még egy ilyen. Akkor, ha jól emlékszem, vodka segített, mert nem volt éppen itthon pálesz, meg hagymát is bevetettem. Utoljára meg most február második felében voltam taknyos, de elég volt tormát enni és már semmi bajom. Még vénynélküli gyógyszer se kellett, nemhogy orvos. Jojó is jól bírja. Második osztály második féléve kezdődött el nemrég, és még egyetlen napot se hiányzott betegség miatt az iskolából.

Feltettem egy újabb Ori hátteret is ma. Most egy darabig háromhavonta lesz valami újabb játékból vett hátterem.

Boldog tavaszt kívánok mindenkinek, aki erre jár!