Húgom egy hétre Magyarországra látogatott és meg akartam lepni valamivel, úgyhogy vettem neki mindenféle különleges ízű Túró Rudit. Mivel a Nagy 2015-ös Megszorítások óta magunknak sose veszek Túró Rudit, ezeknek a különleges ízeknek a nagy részét még mi se kóstoltuk. Ezért mindegyikből kettőt vettem és Mojszival leteszteltük őket. Így születhetett meg ez a hasznos bejegyzés. :)

Tesztalanyok:

almás-müzlis, joghurtos bevonattal

diós, rumos ízesítéssel

Szamos marcipános

banános

feketeribizlis

málnás-müzlis, joghurtos bevonattal

Értékelés:

almás-müzlis, joghurtos bevonattal
Jojó: Nagyon ízlik, a bevonaton kicsit éreztem joghurtot - 4 pont.
Noj: A bevonat szinte íztelen, belül enyhén almás, fahéj is érződik kicsit, de főleg csak édes - 3 pont.

diós, rumos ízesítéssel
Jojó: Nem annyira ízlik, éreztem egy kicsi diót - 2 pont.
Noj: Durván rumos, a dió meg kevés benne - 2 pont.

Szamos marcipános
Jojó: Marcipánt lehet érezni, kicsit citromos - 3 pont.
Noj: Enyhe narancsíz a marcipáníz mellett, mintha karácsonyi ízvilága lenne - 4 pont.

banános
Jojó: Olyan finom, mint a banán, nagyon finom! - 5 pont
Noj: A műbanán íz, amit imádok! - 5 pont

feketeribizlis
Jojó: Nem annyira szeretem a feketeribizlit - 1 pont.
Noj: Pocsék íze van, pedig a feketeribizlivel amúgy nincs bajom - 1 pont.

málnás-müzlis, joghurtos bevonattal
Jojó: Jobb mint a banános, imádom a joghurtot és imádom a málnát! - 6 pont
Noj: Szerintem is jobb, mint a banános, tömény műmálna ízű, egyszerre savanyú és édes! Müzli nem tudom, hol van benne, de igazából ez mellékes - 6 pont.

Eredmény:

1. málnás-müzlis, joghurtos bevonattal
2. banános
3. almás-müzlis, joghurtos bevonattal és Szamos marcipános
4. diós, rumos ízesítéssel
5. feketeribizlis

Ez a mi szubjektív sorrendünk, amit egyéni ízlés befolyásolhat. :)