Az idei nyári vakáció első teljes hete van. Jojóka+öcsije már múlt hét csütörtökön este óta apáikkal lógnak, és egy hét múlva este kapom majd vissza Jojót. Most wellnesseznek valahol. Az idei nyári tervezet tehát a következő.

Jojó jövő hét keddtől három héten át önkormányzati táborban lesz, ugyanott, ahol tavaly két hetet volt. Az egy olcsó tábor és most nagyon kellett egy ilyen hosszabb időre, mert a nyár vége drága lesz. A tábor második hetén lesz az, hogy Dodó beköltözik hozzánk, mert neki meg arra a hétre kellett nagyon egy napközis tábor, ami az ő lakhelyükön nem jellemző, ezért Noé beíratta abba a bizonyos Minecraft táborba. Azon a héten én viszem minden reggel a két gyerkőcöt kétféle táborba, a nap végén pedig Noé fogja összeszedni őket, mert ő sokkal korábban kezd és végez a munkahelyén, mint én. Ezután lesz még egy hét önkormányzati tábor Jojónak, és mikor onnan szabadul, ismét az apáival és Dodókával lesz két hétig. Ezután jön az a része a nyárnak, amit Jojó az angol rokonainkkal fog tölteni. Először is egy hétig nyaral majd velük a Balcsinál, aztán magukkal viszik Angliába, ahol ottani napközis táborba fog járni, aztán további két hétre én is megyek Angliába, hogy aztán a nyár legvégén együtt jöjjünk majd haza. A repjegyek meg az angliai tábor nem kevés pénzbe kerülnek, de a kedves nagynénim meghívását nem utasíthattam vissza. Az, hogy felajánlotta, hogy Jojót egy hétig nyaraltatják a Balcsinál, aztán Angliába is viszik, ahol angol gyerekekkel járhat napközibe, a legjobb dolog, ami történhet az én kis szociális gyerekemmel. :)

És akkor így az idei vakációt is sikerült megoldani, hurrá. :)