Büszke vagyok magamra, ugyanis megbütyköltem a legalább tízéves wifi routeremet, ami így most ismét működik. Tegnapelőtt estig semmi gondot nem okozott, csak csendben tette a dolgát már nagyon hosszú ideje. Akkor azonban egyszercsak megszűnt wifi jelet sugározni / nem tudott hozzá kapcsolódni semmi. A lakásban pedig volt net, a modem működött, és ha valamit vezetékkel összekötöttem a modemmel, akkor az a valami csatlakozott az internethez. Hadd tegyem hozzá, hogy a routerem olyan öreg, hogy ha a Google képkeresőbe beírod, hogy "old router", az első találat egy olyan routert ábrázol, mint ami nekem van. :D Az a két antennás Linksys, igen. Miután az áramtalanítás - várakozás - visszadugás körök nem vezettek eredményre, a tüneteket a Google-be beírva azt a tanácsot találtam, hogy "Prepare a short speech to commemorate the good times you and your router had together." :D

Nem adtam fel, eldöntöttem, hogy küzdeni fogok az életéért, de mivel akkor már késő este volt, és másnap reggel edzés, tegnap estére kellett halasztanom a műtétet. Azt hadd ne részletezzem, milyen érzés úgy menni aludni, hogy a telefonod jóéjtpuszi helyett csak csak néz rád bután, nem tud betölteni egyetlen weboldalt se, és nem tudod, hogy ez az állapot meddig fog tartani... :D

Tegnap este, miközben kerestem és sikeresen meg is találtam azokat az oldalakat, amik leírták, hogy mit csináljak, azon gondolkoztam, hogy miért nem tanítják általános iskolában, hogyan kell keresni a Google-ben. Különösen, hogy hogyan kell keresni a Google-ben angolul, mivel úgy ezerszer több találat jön fel bármilyen problémára. Milyen jó, hogy nem vettem azonnal egy új routert vagy nem hívtam fizetős segítséget! Mennyi pénzt takarítottam meg magamnak ezzel! És mindehhez csak az kellett, hogy tudok keresni és értek angolul. Oké, az is kellett, hogy nem félek belenyúlni mindenféle beállításba, de ha egyszer semmi se működik, az ember ettől ne féljen, mert vesztenivalója nincs.

Miután az Xbox és a telefonom már vígan tudott csatlakozni ismét a vénséges routerhez, még annyi probléma maradt, hogy a laptop még mindig nem. Ehhez a laptopot kellett bütykölni egy kicsit, de ezt is megoldottam jóbarátom Google segítségével.

Kíváncsi vagyok, hány boldog évem lesz még ezzel a routerrel. :))