Az egyszerű és sokoldalú recepteket szeretem legjobban, és egy ilyen jött velem szembe nemrég a Facebookon - amúgy a Cookpadről származik. Pudingporos keksz. Eltettem magamnak ide, mert biztos, hogy többször meg fogom még sütni őket. Végtelen sokféleképpen fel lehet használni ezt a receptet. Először is a kekszek színe a pudingpor színétől függ, tehát lehet akár rózsaszín is, azt is ki fogom próbálni, eddig csak fotón láttam olyat. Aztán a tészta pont olyan állagú, mint a Play Doh, tehát bámilyen alakú kekszet formázhatsz belőle. És persze lehet díszíteni is, én erre Dr. Oetker Dekor Tollat használtam. Bármilyen alkalomra készíthető így keksz, rajzolj rá fenyőfát, kész a karácsonyi keksz, pókháló Halloweenre, szívecske Valentin napra, vagy betűket is lehet rá írni, abból kirakni valaki nevét meglepetésnek... Csak kreatívnak kell lenni. Most jut eszembe még két ötlet, négyzetalakú kekszeket bekeretezni, ahogy fenn a betűs kekszeken látszik, és a ráírt betűkből kirakni egy születendő vagy nemrég született kisbaba nevét. Kedves meglepi lehet, ha egy kismamát akarunk megajándékozni finomsággal. Meg olyat is lehetne, hogy sárga kerek kekszekre mindenféle emojit rajzolok! Az elég divatos keksz lenne. :) Sőt, ha valaki nagyon ráér, akár betűalakú kekszeket is formázhat ebből a tésztából.

A fenti sárga kekszeket még Jojóval sütöttem nyár elején, a lenti barnák pedig ma készültek. Néhány szívecskés és pálmás kekszet annak a kedves kolléganőmnek fogok ajándékozni, aki múlt héten a szétégett fejemet meglátva hozott nekem egy tubus aloe vera gélt.