Hazatértem.

Jojókát elrendeztem, nagynénimet felkészítettem. Ma hajózni ment a társaság, csatlakoztak a testvéreim és apánk is. Viszont nagynénim nem szeret hajózni, nekem pedig ma haza kellett jönnöm, ezért vele maradtam, elmentünk bevásárolni, főztünk és rengeteget beszélgettünk közben felváltva angolul és magyarul. Ő tökéletesen beszél magyarul, aranyos angol akcentussal. Anyukám hiányában az egyetlen anyafigura az életemben, ráadásul az egyik legjobb anya, akit ismerek és van is annyi élettapasztalata, hogy érdemes beszélgetni vele, úgyhogy szuper volt nekem ez a nap. Késő délután kikísért a vonathoz, hogy azzal is sétáljon egyet és legközelebb itt Budapesten találkozunk, mielőtt elrepülnek Angliába.

Mégsem kell majd a reptéren pakolnom Jojó Angliába szánt cuccait, mert már szombaton visszatérnek ide, a fiúk és persze Jojóka is itt alszanak egyet, nagynénim pedig a nagybátyám lakásában, és vasárnap este repülnek. Úgyhogy a fiúk fészkeit, amiket raktam nekik pénteken, hagyom is békén addig. :) Így azért kényelmesebb lesz mindenkinek.