Jó dolog ez a Red Bull Air Race. Nem azért, mert érdekel, ki nyer vagy rendkívül izgalmasnak tartom a repülőket - bár nem is rossz nézni őket - hanem mert le van zárva mindkét alsó rakpart. Ahol általában csak autók száguldoznak, ott most gyerekek és felnőttek bicikliznek, görkoriznak, gördeszkáznak, rollereznek vagy sétálnak, miközben akit érdekel, az még a Duna fölött parádézó repülőket is nézegetheti. Facebookon olvastam egy ilyesmi kommentet az eseményt hirdető bejegyzés alatt egy gyerekprogram oldalon: "Szomorú, hogy egy ilyen eseményt, ami két napra élhetetlenné teszi a várost, zajszennyezést és forgalmi dugókat okoz, egy gyerekprogramokkal foglalkozó oldal hirdet." Hihi. Tegye fel a kezét, aki látott már olyan gyereket, akit zavar a zajszennyezés, a forgalmi dugók, vagy az a tény, hogy ez a kommentelő két napig nem tud élni. :D

Tegnapi útvonalunk egyszerű volt, budai alsó rakparton fel a Margit hídig, azon át, Mekiben fagyival felfrissülés, utána a vécé zsúfoltsága miatt inkább elgurultunk a Westendig, mert ott több vécé van, aztán vissza, pesti alsó rakparton le, hídon át és haza. Táv: 12,44 km

Ma is megyünk valamerre ebéd után, pl. kíváncsi vagyok arra a nemrég nyílt parkra a Deák tér mellett, ahol napelemes mobiltöltőket építettek a padokba. Mojszi ezúttal görkorival tervez jönni - nemrég vettem neki, mert áhítozott - én inkább megint rollerrel. Régóta van görkorim, de nem vagyok vele olyan ügyes, mint Jojóka.