Mojszika hazatért ma kétheti szennyesével és holnap már utazik is a Balatonhoz, úgyhogy a mosógép nem unatkozik. Éppen a második adagra várok, meg arra, hogy kiolvadjon a sonka, amit enni szeretnék vacsorára. Mojszika nem akar enni csak Minecraftozni, de arra rávettem, hogy vizet iszogasson közben.

Az angol nagyfiúknak már megágyaztunk, magunknak még csak részben ágyaztam meg, és a bepakolással se vagyok kész, de muszáj volt már leülnöm egy kicsit. Pakolni utálok. :/ Mojszika tulajdonképpen egy egész hónapos útra indul holnap, arra nem pakolom be az egész ruhatárát, csak egy hétre való adagot. Nem tudom még, hogy nagynénim pontosan mit tervez, Balcsi után időznek-e itt Budapesten egy napot vagy azonnal irány a reptér... Ha az utóbbi, akkor majd odaviszem Jojó Angliába szánt cuccait, a szennyessel meg hazajövök. Végül is biztos nem én vagyok az egyetlen ember, aki egy reptéren nekiáll szennyest válogatni és bőröndöt ki-bepakolni. Ugye? :) Magamnak szerencsére még nem kell annyi cuccot elraknom ma, mert én vasárnap már haza is fogok jönni a Balcsiról. Még két hét munka vár rám, mielőtt megyek utánuk Angliába.

Megyek teregetni...