Tegnap Dodó mesélte nekem a táboros élményeit a villamoson, és többek közt ezeket a mondatokat ejtette: "Az egyik gyerek trollkodott, és leszpanolt négy vidört! "Ha találsz egy havas bájomot, ott találhatsz emeraldocskákat!" :D #bornin2009 Büszkeséggel tölt el, hogy értem az előbbi mondatokat, és (még?) nem akadályozza a három évtizedes korkülönbség a társalgásunkat. :)

Végül amúgy azt csináljuk, hogy Noé megy Jojóért, hazaviszi és megvárnak ott, én meg Dodóért megyek, aztán nálunk találkozunk. Dodó délután jókedvű, azt mondja, tetszik neki a tábor, már egy havert is talált, Dávid nevezetűt, de akkor is egy kicsit szar érzés reggel ott hagyni. Olyankor bújik, csimpaszkodik, nem akar a többiekhez odamenni még, inkább magába roskad egy sarokban. Kb. olyan, mint én voltam gyerekkoromban, de szerencsére nem pont olyan! Engem hat ökörrel se lehetett volna ennyi idősen ilyen helyekre elvontatni és ott hagyni, Dodóka meg azért csak feloldódik egy idő után. Hétfőn játszótereztek, tegnap strandoltak is a Minecraftozás mellett, és egyikre se panaszkodott. :)