Holnap reggel indulok Londonba. Olyan korán, hogy éjszakai busszal fogok menni a reptéri buszhoz. Mehettem volna később is, lett volna még lehetőség holnap, de neeeeem. :) London a szívem egyik csücske, sok csodás emlék köt oda, és már alig várom, hogy újra ott legyek és láthassam, most mi minden van ott, úgyhogy minél előbb akartam indulni. Bepakoltam, közben észrevettem, hogy a tegnap vett zoknikon rajta hagyta a (nagyon kezdő) pénztáros a lopásgátlót, úgyhogy bár sehova nem terveztem ma menni, kénytelen leszek ezügyben elballagni az Allee-ba, hogy leszedessem. Épp arra várok, hogy megszáradjon a hajam, aztán megyek. Koraeste már mennem kéne aludni, olyan korán kell kelnem, de biztos nem fogok tudni korán elaludni, szóval holnap hajnalban picit szar lesz. A reptéren tervezek szunyókálni, ha már mindent sikerült elintézni.

Az egyik unokatesóm Londonban lakik, vele valószínűleg fogok találkozni holnap, de amúgy városnéző sétákat tervezek holnapra, aztán délután vonattal megyek majd abba a kisvárosba, ahol nagynénim és a többi uncsitesó laknak - és ahol egy hete Mojszi is lakik. :)) Kb. háromnegyed óra vonattal. A bőröndöm nem hatalmas és van kereke, majd húzom magam után terveim szerint, bár a Londonban lakó fiú ajánlotta, hogy nála is hagyhatom. Kérdés, az mennyi kitérő lenne. London elég nagy. :)

Mojsziról olyan híreket kaptam, hogy jól érzi magát, hétfőn és kedden még nem ment napközibe, mert szabin volt egy-egy nagyfiú és ők szórakoztatták, aztán szerdától ment a napközibe. Ott volt úszás, kézműveskedés, játékok és még vívás is! Megtudtam, hogy van még egy gyerek, akit részben angoltanulás céljából írattak be oda, ő portugál. Illetve Mojszi összebarátkozott egy Alma nevű kislánnyal. Kíváncsi vagyok, miket mesél még!! Jövő hétre befizettem a napközibe végig, addig én ott a környéken tervezek nézelődni, és egy nap szerintem bemegyek Londonba egy kiállítást megnézni. Aztán a második ott töltött hetemen már nem lesz neki napközi, akkor végre együtt is mehetünk Londonba - ő ott még sose járt csak hallott róla / látta képeken, be van sózva, hogy megnézhesse végre! - és a környéken kirándulunk majd.

Ezek a tervek, most meg megyek az Allee-ba zokniügyben. :D