Huszonkét órája nem aludtam, de nem lett volna se illendő se kedvem nem lett volna ahhoz, hogy megérkezek és elhúzok aludni. Egész nap Londonban mászkáltam, de leírni nincs most erőm, hogy mi mindent láttam, aztán idevonatoztam, és Jojóka nagyon örült nekem, ami meghatott. :) Nem mindig hiányzok neki, de most hiányoztam. :) De ez nem jelenti azt, hogy ne érezné itt jól magát, dehogy! A holiday clubon kívül is csupa érdekes programban van része. Hétvégére a nagybátyámékhoz mentek, akik Dél-Angliában laknak a tengernél. A tenger hideg, de gyönyörű, ott is szeretek lenni, és nem is gondoltam, hogy oda is eljutok most, de a nagybátyám felesége írt, hogy menjünk mindenképp egy hét múlva megint. :) Jojóval jártunk már ott egyébként régebben, de abból semmire se emlékezett, mert csak 14 hónapos totyogó baba volt.

Mindjárt éjfél, nagynénimmel dumáltunk eddig. Jojó persze már rég alszik. Holnap reggel Jojót viszem a holiday clubba, nagynénim pedig Amerikába távozik napfogyatkozást nézni. Ott idén lesz olyan teljes napfogyi, mint amilyen nálunk 1999-ben volt.

Egy mai kép: