Ma eláztam. A sikeres ajándékvásárlás után jöttem ki az utolsó boltból, amikor zutty leszakadt az ég. Mindenki ponyvák és kapualjak alá menekült, én is így tettem. Az élelmesebbeknél volt esernyő vagy esőkabát. Mikor már nem zuhogott, elindultam haza, de majdnem végig csöpögött még hol jobban, hol kevésbé. Itthon átöltöztem, ettem, és most nagyon borult, szeles és vizes tájat figyelhetek meg az ablakból. Pedig ma délelőtt szépen sütött a nap. Oh well, nem lehet minden nap szerencsénk. :) Mojsziért majd nagynénim esőkabátjával felszerelkezve fogok menni.

Az utcán ma egy muksó útbaigazítást kért, és tudtam neki segíteni! :D

Mojszinak ma van az utolsó nap a holiday clubban. Ő ennek örül, mondta tegnap, mert már unja, de azért jó volt, menne máskor is, ha mehetne. Mindennap úsztak, labdajátékokat játszottak, ragasztottak, rajzoltak. Sokat tanult angolul! És pont ez volt a cél. :)

A lábam úgy érzem, javul. Fáj még, úgyhogy nem rohangálok, de szerintem így helyre fog jönni.

Holnap délután indulunk Dél-Angliába, és a tervek szerint néhány napig ott fogunk lebzselni.

Ez egy mai fotó: