Reggel elbúcsúztunk nagynénimtől, aztán elvitte a taxi a reptérre. Most akkor két hétig Mojszival van itten egy angol házunk, amiben lakhatunk. :) Mojszit elkísértem a holiday clubba - 10 perc innen gyalog - utána kaját vettem a közeli boltban, amit tegnap nagynénim mutatott. Hazahoztam a kaját, aztán megint elsétáltam a holiday clubba egy műanyag békával, ami nyújtogatni tudja a nyelvét, ugyanis ezt a nélkülözhetetlen tárgyat Jojó itthon felejtette, és megígértette velem, hogy utánaviszem. :) Végülis ráérek, meg a nap is sütött, úgyhogy jó volt még sétálni. Amikor visszaértem a békával, Jojó és az angol gyerekek tanári felügyelet mellett a zöldellő pázsiton éppen valamilyen labdajátékot játszottak.

Ismerem az angol időjárást jól, úgyhogy nem lep meg, hogy amúgy vacak hűvös van és ha szerencsés napra virradunk, akkor süt a nap és nem esik. Múlt héten szinte minden nap esett, azt mesélték. Az angolok ezt nyárnak hívják és ennek megfelelően öltözködnek spagettipántos ruhákba. Én meg két pulcsiban vagyok. :D Jojó a kettő közt, ő nem fázós, de azért mégiscsak magyar gyerek és nem ehhez a "nyárhoz" van szokva. Mostanra beborult, be is hoztam a száradó ágyneműt a kertből. Tegnap hatalmas szerencsém volt, hogy a londoni túrámat ragyogó napsütésben tehettem meg.

Tegnap az unokatesóimmal csak annyiban maradtunk, hogy néhányszor a héten átjönnek este, ha nincs más dolguk. Az egyiküknek sajnos a munkája elég kiszámíthatatlan és néha este 10-ig tart. :/ A fejem sajog a kialvatlanságtól, úgyhogy ma csak Jojóért fogok elmenni fél 5-re, máshova nem megyek, inkább alszok. Holnap majd szeretnék sétálni a környéken.

Ebben az iskolában van a holiday club, ahova Jojó jár: