Jojót időnként megkérdezem, mi a kedvenc tantárgya, mert kíváncsi vagyok, van-e változás. Most hogy egy hónap eltelt már a harmadik tanévből, kikérdeztem ismét.

Kedvenc tantárgy: matek még mindig
Amit utál: olvasás
Amit a matekon kívül leginkább szeret: fogalmazás (új tantárgy idén) és angol
Amit az olvasáson kívül nem szeret még: ének

Kérdeztem, hogy az énekkel mi baja. Válasz: Hogy folyton azt kell mondogatni, hogy ma ma ma ma ma ma ma ma maaa :D

Nyár végén feltűnt, hogy mennyit nőtt, és a feje búbja már a szegycsontomig ér. Hétvégén, mikor felvette a görkoriját, hirtelen akkora lett, hogy az állam alá tudtam ölelni a kis fejét. Még néhány év és akkora lesz a padlón állva is! Egész elérzékenyültem, ahogy odabújt hozzám a NAGY lányom és először éreztem meg, hogy már egy kész ember szülője vagyok. Az a taknyos, nyálas kis lény, akit megszültem egyszer, nincs többé, helyette ott áll egy egyre magasabbra nyúló, gyönyörű lányka...