Jól rám ijesztett a telefonom ma reggel. Pontosabban akkor, amikor beértem a munkahelyemre. Otthon még semmi baja nem volt, rendben felébresztett, elárulta hány fok van kinn, és mikor utoljára ránéztem indulás előtt, akkor is rendben mutatta, hogy mennyi az idő. Nem tudom, mi történhetett vele a munkába metrózás során, de amikor a munkahelyemen elővettem, "lázas" volt és semmi mást nem csinált mint újaindítgatta magát. Mivel amúgy is van bőven komoly problémám (amikről itt a blogban soha nem írtam, nem is fogok valószínűleg), a legkevésbé sem hiányzik, hogy elromoljon a telefonom. Még egy éves sincs meg! Úgyhogy gyorsan "levetkőztettem" és kétségbeesetten kutattam megoldás után a neten. Megtudtam, hogy nem csak az én telefonom produkál ilyen tüneteket, hanem elég sok Samsung S6 Edge szokott lázaskodni... Töltés közben mindegyik, de néha az is előfordul, hogy amikor nincs töltőn, akkor is tüzelni kezd. Végül egy kikapcsolás és visszakapcsolás elég volt és utána elmúlt a láza és működik, de igazából ez szomorú. A közelemben ülő kolléganőmnek panaszoltam, hogy mi van, ő iPhone hívő, úgyhogy szerinte persze a világ minden problémájára az a megoldás, ha iPhone-t veszek... Hát, nem tudom.