Ahogy szoktam, elküldtem a rendelést az Interfoodnak és az Auchannak. A seggem se kellett ehhez felemelni, és a főtt étel hétfőn délelőtt meg fog jelenni a munkahelyemen a hűtőszekrényben, nekem csak annyi lesz a dolgom, hogy onnan a mikrosütőbe tegyem, aztán megegyem. Az Auchan hétfő este kenyeret, lekvárt, zabpelyhet, almát, kukoricakonzervet, fogkrémet, sampont és még sok egyéb hasznos dolgot fog lepakolni a konyhámban. Nagyon tetszik ez a kora huszonegyedik századi kényelem, mondtam már? Ugyanakkor azt gondolom, hogy száz év múlva olyan sajnálkozva fognak ránk visszagondolni az akkor élők, mint ahogyan mi sajnálkozunk a középkori emberek sanyarú sorsán, akik jó esetben túlélték a gyerekkorukat, kemény fizikai munkával töltötték a napjaikat, majd negyvenéves koruk körül meghaltak valami szörnyű betegségben. A huszonegyedik század elején még dolgozniuk kellett az embereknek, hogy pénzt kapjanak? Vezetniük kellett a járműveket? Benzines autókat használtak?? Szerintem ilyeneken fognak szörnyülködni a jövőben élők. De majd száz év múlva kiderül. :)