Egy újabb pofonegyszerű és olcsó recept a "híznom kéne néhány kilót" jegyében: tejfölös tészta szalonnakockákkal. Hallottam már korábban, hogy zsírral készítve minden étel finomabb, ezt megerősíthetem! Kipróbáltam ezt, hogy zsíros lében főzöm a tésztát, hát csodálatos lett! Nem guszta a folyamat, de a végeredmény finom. :) Egyébként halad a hízókúrám. Azért kezdtem el, mert bár sokkal izmosabb vagyok, mint egy éve, a súlyom nem lett több, sőt, szerintem kevesebb is volt pár hónapja mint egy éve, pedig az izom nehéz. Hájat is akarok magamra, hogy nőiesebb legyek. Tudom, mindenkinek az kell, ami nincs, mások utálják a hájukat, de nekem attól nem lesz jobb. Nem szeretek gebe lenni. Most még néhány kilót összeszedek, szerintem menni fog, aztán meglátom, jobban tetszem-e magamnak úgy. Közben az edzést is csinálom rendesen, így az izmaim már akkorák, mint még soha - mégis kisebbek, mint a húgomnak!

Gondolom, amikor más lánytestvérek találkoznak, ők is az izmaikat méregetik össze, ugye? :)

A lényeg az, hogy érezhetően egyre erősebb vagyok és végre a súlyom is növekszik.