Hétvégén sütöttem a hétfői sulis sütivásárra Minecraft fű blokk brownie-t. Ilyen egy eredeti Minecraft fű blokk. Sajnos idén nem volt módom szabin lenni pont a sütivásár reggelén, úgyhogy az árusításban nem tudtam segíteni, pedig az előző két tanévben még arra is volt időm. De Jojó elmondása szerint minden fű blokkot sikerült eladni, sok gyereknél látta, hogy azt viszik, és dicsérték, hogy milyen finom is. :)) Jojónak is jutott belőle itthon, mert nem vittem be mind a suliba, és párat én is megettem. :) Tényleg finom lett, jó ez a recept, azok az extra csoki (pontosabban tortabevonó) darabkák a belsejében tartalmassá teszik. Elégedett vagyok az eredménnyel így elsőre, de meg fogom próbálni még zöldebbre csinálni a füvet a tetején. Valamivel zöldebb volt a valóságban, mint a képen, de maradtak fehéren kókuszdarabok bőven. Nem akartam több festéket tenni rá, nehogy érezni lehessen az ízét, meg valami idegméreg lehet benne, mert az van ráírva, hogy a gyerekek figyelmére káros hatással lehet, szóval jobb nem túladagolni. :D Valamivel drágább de talán látványosabb megoldás lenne, ha zöld marcipánt vennék, hűtőben megdermeszteném és annak a reszelékét szórnám a cukormáz tetejére. Jojó szülinapi bulijára - majd februárban lesz - tervezek olyanokat gyártani.