Már egy hete járok metrópótlóval dolgozni, és alig hiszem el, de nem rossz! Az első héten, amikor elkezdődött a buli, éppen szabadságon voltam. Nagyon féltem ettől az időszaktól, hogy majd borzalmas lesz az utam közepén feltápászkodni a Lehel téren, kimászni a metróból, várni a buszra a hidegben, nyomorogni a buszon még néhány megállót, de komolyan mondom, semmi bajom ezzel. Hozzáteszem, nem vagyok se nyomorék, se öreg, úgy valószínűleg kevésbé jól bírnám azt a rengeteg lépcsőt és hosszú sétát, ami a Lehel téren a pótlóbuszhoz vezet... De így teljesen jó. Most nem az van, hogy lemegyek a föld alá, átszállok a föld alatt, utazok összesen háromnegyed órát úgy, hogy nem látom se az eget, se a napot... Ami egyébként kényelmes, megszoktam már az évek alatt, mióta ott dolgozok + lakok, ahol - több mint négy éve. De mivel nincs választásom, úgyis kiugrasztanak a föld alól a Lehel téren, kénytelen voltam észrevenni ennek jó oldalát. :) Látom a buszról a reggeli napsütést, adott esetben az esőt, az ismerős helyeket... Nincs is mindig nyomorgás, akár üldögélni is lehet, de még fél lábon egyensúlyozva is szívesen nézelődök. Hallgatom közben a Nightwish Dark Passion Play albumát és nem zavar semmi. Az a kis reggeli lépcsőzés és gyaloglás a buszmegállóhoz pont egészséges. Várni a buszra nem kell, mert rengeteg megy egymás után fűzve - emiatt Budapest más területeiről szinte eltűntek a buszok, de ez már más téma - és a hideg se zavart, mert felöltöztem jól. Meg most éppen megint kezd kitavaszodni úgyis. :) Elvben egy évig tart a metrófelújítás ezen a szakaszon, de valószínűnek tartom, hogy tovább is fog. Szerintem meg fogom szokni gond nélkül. :)