Valóra vált egy álmom!!!! Most tudtam meg, hogy Nightwish koncert lesz jövő november 20-án a Budapest Arénában! Hónapok óta lestem, hogy mikor írják már ki az európai dátumokat, és ma végre!!! Lesz budapesti koncert, most már biztos! Holnaptól lehet jegyet venni! Jojó még nem tudja (spanyolórája van éppen), de tudom, hogy be kell majd fognom a fülem, úgy fog sikítozni örömében, ha megtudja! Már 2015-ben is akart jönni, akkor volt itt utoljára NW koncert, de akkor még csak 6 és fél volt, és annak is picike (Jojó amilyen okos, olyan későn érő testileg), úgyhogy nem engedtem, hogy jöjjön és összetapossák. De jövő novemberre majdnem 10 éves lesz már! Egy életre szóló élmény lesz ez neki és nekem is, ebben biztos vagyok! Neki az első koncertje lesz, nekem meg könnyen lehet, hogy az első és utolsó, amikor velem akar jönni a lányom egy koncertre és nem akarja magával cipelni a pasiját, barátnőit, egyebeit... Tudom, hogy onnantól, hogy betölti majd a tízet, nem fog sokáig tartani az az időszak, amikor velem jön ide meg oda... Úgyhogy ez egy csodálatos nap lesz, majdnem egy év múlva, 2018. november 20-án a Budapest Arénában! :)))))