Ahogy arra számítani lehetett, a majdnem kéthetes szabim gyorsan rohan. Öt munkanap letelt belőle, maradt még négy. De semmi vész, a végtelennek tűnő listám arról, hogy mi mindent kell elintéznem a szabim alatt, szépen fogy, és még szórakozni meg pihenni is van időm. Bár épp most egy kis bosszúság ért, leadtam néhány napja az idei cipősdobozomat, ma meg akartam nézni, merre jár, de a követő oldal azt írja, hogy "A keresett csomag nem található!" :/ Írtam a szervezőknek Facebookon, hogy nézzék meg, mi történhetett vele...

Tegnap volt a céges karácsonyi buli. Mivel a cégünket pont negyven éve, 1977-ben alapították, ezt az évforulót is ünnepeltük tegnap. Korhű cuccokba lehetett öltözni, úgyhogy kölcsönöztem egy hippi jelmezt. :D Szeretek beöltözni ilyen alkalmakra.

Ezt a képet a helyszínen felállított "szelfi gép" készítette és nyomtatta ki. Egy kolléganőm és én vagyunk rajta. A cég nevét eltüntettem. :)


A lenti képek pedig még tavasszal készültek ezen a kiránduláson.




Ecsém készítette őket, de csak most küldte át. Tavasz! Mmm... Számomra a legcsillogóbb karácsony se ér annyit, mint egy tavaszi zöld erdő, ez jutott eszembe, mikor megláttam ezeket a képeket...