BÚÉK! Ha igaz a mondás, miszerint azt csináljuk egész évben, amit az év első napján, akkor én idén sokat fogok tanulni. Ami jó lesz. :)

Azért tanultam ma sokat, mert holnap tesztet írok a munkahelyemen olyan témákból, amiket az új pozíciómban kell majd tudnom. Ez már a harmadik teszt, az utolsó. Ritkán írok munkáról, mert unalmas témának tartom, de mivel ekkora változás van, hát megemlítem. Abban a pozícióban, ahol most vagyok, eléggé elfogyott mostanra a munka, ezért cégen belül egy másik helyre megyek, egy másik részlegre, ahol lesz munkám. Emiatt az elmúlt hónapban tréningeken ültem, tanultam és teszteket írtam.

Szóval, ha sokat fogok tanulni idén, annak örülök. Ezekről szeretnék tanulni:

  • A fent említett új munkámról.
  • A pasztellkrétás alkotásról. (Már megvettem és nézem az online tanfolyamot.)
  • Emberi kapcsolatokról és az életről olyan új ismeretségeken keresztül, amiket idén kötni szeretnék.

A szilveszterem úgy alakult, hogy öcsémmel töltöttem. Átjött, ettünk-ittunk, zenét hallgattunk, beszélgettünk, és játszottunk azzal a játékkal, amit húgunktól kaptunk karácsonyra. Nagyon vicces volt, rengeteget röhögtünk rajta. :) A játék neve Imagine, hasonlít az Activity-re, de a megoldásokra mindenféle egyszerű kis ábrákat mutató kártyák segítségével kell rávezetni a másikat. Arról beszélgettünk még, hogy mit csináltunk, merre utaztunk 2017-ben és milyen terveink vannak 2018-ra. Öcsém rengeteget utazik, én kevésbé, de azért tavaly sikerült megint eljutnom Angliába. Szeretnék idén messzebbre is, de még át kell gondolnom a dolgot. :)