Miután gyártottam két színkört és próbálgattam a színek világosítását / sötétítését is, megfestettem az első témát az online pasztell tanfolyamon:

A4-es méret

Ha ránézek erre a művemre, két gondolatom támad.

1. Ez szar.
2. Ennél csak az tud jobbat, aki tehetséges művész.

Sajnos nem mutathatok képet róla, mert tilos, de az oktató műve bénább ennél! A tehetség szikráját se lehet benne felfedezni. Ő is úgy tanult rajzolni, ahogy én, elment egy "jobb agyféltekés" rajztanfolyamra, aztán pár év múlva céget alapított és most ezt oktatja. Tanárnak se valami jó egyébként. Folyton keresi a szavakat, unalmasan beszél... Jó kérdés, hogy akkor miért nézem ezt a tanfolyamot. Nos, azért, mert egyelőre ez a szintem. Néztem számtalan videót művészektől is, de az rajtam nem segít, hogy azt mondja, "rajzolj egy virágot, aztán fesd ki." Mert ugye hogyan? Lépésről-lépésre haladva viszont meg tudtam festeni a fentit. Tehát a tanfolyam hasznos. Azt az extra feladatot adtam magamnak, hogy az oktatónál jobban teljesítsem a feladatokat, felhasználva azt a tudást is, amiket igazi művészek videóiból szereztem. Az első feladatnál ez sikerült. :)

Egyébként nem az az életcélom, hogy virágokat fessek, hanem az, hogy Nőket és Anyákat... Csak még néhány egyszerűbb témát meg kell festenem, mielőtt ilyesmire vállalkoznék. Az egyik álmom, hogy egyszer valamiféle amatőr művészek kiállításán vagy egy témába illő rendezvényen ki legyenek állítva képeim... Ha elég sokáig élek, akkor biztos lesz ilyen. :D