Hogy március elseje az év eddigi leghidegebb napja, az nem tör le. :) Mínusz 12 fok volt ma reggel, amikor elindultunk itthonról. De nem számít, mert a tavasz most már akkor is közel van, és néhány hét múlva rügyezni fognak a fák.

A tavaszi blog hátteret innen szedtem.

Betegség riport a 2017/18-as télre:
Jojó: 0 nap (Ha azt a két és fél tanévet nézem, amennyit eddig suliban töltött, akkor is 0 nap.)
Én: 2 x másfél nap, amikor hőemelkedésem volt és elment az életkedvem, egyszer ősszel, egyszer valamikor tél elején. Hagyma, pálinka, Aspirin, épp mi volt itthon, rövid úton legyőzte bennem a nyavalyát és megint jól voltam.

Mindezt úgy, hogy január közepéig nem fűtöttem itthon. Kipróbáltam mi van, ha amikor elkezdek fázni, a fűtés feltekerése helyett felveszek néhány pulcsit. Eredmény: Jó sok pénzt spóroltunk a gázon. :) És teljesen jól elvoltunk így január közepéig, én két-három pulcsiban, Jojó egy szál pólóban. Nem vicc! Fogalmam sincs, hogy csinálta, de nem fázott. Ősszel 20-22 fok volt itt benn fűtés nélkül, decemberben már volt, hogy lement 18-19-ig, mert nem sütött a nap. Január közepén viszont már tényleg hideg volt a nappaliban, 16-17 fok, akkor fűtöttem be.

A téli betegségeim hiányát egyértelműen a megfelelő mennyiségű C és D vitamin szedésével tudom magyarázni. Amíg nem szedtem mind a kettőt, addig minden télen többször is döglődtem, azóta meg semmi köhögés, semmi láz, nem kapok el komoly nyavalyákat, pedig naponta összesen két órát tömegközlekedek és több száz emberrel egy légtérben dolgozok.

A munkakeresésem egyébként jelenleg ott tart, hogy jövő héten mehetek személyes interjúra ahhoz a céghez, amelyik múlt héten hívott. Közben még annyi történt, hogy megtudtam, hogy a jelenlegi munkahelyemen megemelték a fizumat februártól (tehát néhány nap múlva már több pénz fog befutni, mint február elején) és márciustól emelnek még. Én meg amilyen pénzéhes vagyok, most gondolkodóba estem, hogy talán akkor meg kéne próbálnom elviselni ezt a szar melót, ha ennyi pénz jár érte? Viszont simán lehet az is, hogy ugyanennyi pénzért jobb munkám lehetne egy másik cégnél. Annyi biztos, hogy az interjúra elmegyek jövő héten, aztán meglátom, egyáltalán oda felvennének-e. Közben az előző főnököm továbbra is várna vissza, de nekem nem mindegy, milyen feltételekkel, azokat meg még nem tudja egyértelműen megmondani.