Hétvégén megnéztem ezt a kiállítást: VÁSÁRHELYI MŰVÉSZÉLET 1900 - 1990 és lefotóztam a kedvenc képeimet, azokat ideteszem. Nehéz volt választani közülük! Szerencsés voltam, mert véletlenül pont egy tárlatvezetés elejére értem oda, úgyhogy sok érdekeset is hallottam.

Szeretek festményeket nézegetni, mert bár nem tervezek festeni, támpontot adnak arra, hogy milyen lehet egy jó kép akár pasztellkrétával megfestve. Ezen a kiállításon sokféle kép volt, ahogy a lenti kedvenceim is mutatják. Volt, aminél azt gondoltam, hogy "ilyet én is tudok" és olyan is, amitől egy pillanat alatt megálltam, mert annyira különlegesnek találtam.

Nyilasy Sándor: Tápéi halász

László Fülöp: A kis Lídia

Csornai János: Csokorkötő asszony

Barcsay Jenő: Erdőrészlet

Frank Frigyes: Mártélyi szoba belseje

Novotny Emil Róbert: A művésztelep teraszáról

Németh József: Mezei Vénusz

Fejér Csaba: Tanyapitvar

Kéri László: Kútnál

Tóth Menyhért: Elsősegély

Fejér Csaba: Vak hordár

Németh József: Fiú gerebélyvel