Lesznek kiscicáink!!!! Ma látogattunk meg két kiscicát, akik jelenleg átmeneti befogadónál vannak, egy állatmenhely önkéntesénél. Július 7-én hozhatjuk őket haza, onnantól egy hétig szabin leszek itthon. Évek óta készülök már cicák örökbefogadására. Jojó is repesve várta, hogy végre eljöjjön ez az idő, hogy rászánom magam. Nem akartam addig, amíg Jojó túl kicsi és önállótlan volt. De most már nem az és tudni fog segíteni ellátni a cicákat. A kiscicáink most 6 hetesek, még anyatejet is esznek, de már cicatápot is. Kiscicákat simogatni, ölelgetni leírhatatlan élmény, szóval nem is próbálom leírni. :)) Érdekes volt nekem, hogy már ilyen piciként is látszik, hogy különböző a személyiségük. A kislány cica bátor felfedezőként viselkedett, leugrott a kanapéról, szaglászott, nézelődött, a kisfiú cica végig a kanapén maradt és párnák mögötti puha, sötét helyekre igyekezett bejutni. :) De egyik sem félt attól, ha felvettük őket és hagyták magukat simogatni.

Mindig is úgy gondoltam, hogy legjobb lesz két cicát befogadni egyszerre, akik testvérek. És nemrég megláttam egy állatmenhely oldalán két tökéletes cicát. :) Mivel napközben nincs nálunk itthon senki, szerintem nekik így lesz a legjobb.

Nemrég szereltettem macskahálót az erkélyre és rácsot az ablakokra, hogy biztonságban legyenek majdani cicáink. A következő három hétben minden más szükséges felszerelést be fogok szerezni. Alig várom, hogy úgy mehessek kisállat áruházba, hogy nem csak nézelődök! :))) Az előbb rendeltem egy macska szállító hátizsákot. :) Hálós, hogy legyen benn levegő és kilásson a cica. Amíg kicsik, elférnek egyben, később kell majd még egy. Autó nélkül kifejlett macskákat orvoshoz hordani majd ilyen hátizsákkal lesz a legegyszerűbb. Kell még ezer cucc, de mire eljön július 7., készen fogok állni. :))