Kiderült két betegségem, az egyik miatt műteni kell, a másik miatt hónapokig nem ehetek cukrot. Ezektől eltekintve jól vagyok éppen, de amúgy néha elég rosszul vagyok. A cukormegvonvás nagy csapás nekem, még egy hete se tart és tegnap éjjel már vaníliás kólával és cookie-val álmodtam. :( Pedig nem szoktam minden nap kólát inni, kb. havonta egyszer, de tény, hogy szeretem a cukrot és szoktam enni cukros dolgokat. Nem hiszem, hogy egy átlagembernél többet, de már mindegy. Egyelőre le kell mondanom róla. A műtéttől meg félek. :( Egyetlen műtétem volt életemben, vakbél 16 éves koromban, nem jó emlék a fájdalom miatt, pedig akkor még gyerekosztályra fekhettem be és ott jobbak a körülmények, mint a kórházak felnőtt részlegén. Utána már csak szülni mentem kórházba 30 évesen és azóta nem kellett. Most éppen olyan orvost keresek, aki a műtétet vállalja, ugyanis az az orvos, aki a betegséget felfedezte, nem műt ilyesmit. Ismerősökön keresztül szereztem két időpontot orvosokhoz, az egyikhez jövő héten megyek, a másikhoz november közepén, ha az első nem válik be.