Néhány olyan zenét is összegyűjtök itt, amiket Krisztával hallgattam / ő mutatta és nagyon tetszenek. Jó az ilyeneket évek múlva visszahallgatni és visszarepülni egy pillanat alatt abba az évbe, amikor sokat hallgatam őket. Legalábbis rám ilyen hatással vannak a zenék.

Hozier - Take Me to Church
A balett táncos tehetsége és a dal mondanivalója is nagy hatással volt rám, amikor mutatta ezt a videót. Aztán megkerestem az eredeti videót, ami a dalhoz tartozik, és bőgtem rajta...

Robin Schulz - OK
Egy sokkal vidámabb hangulatú dal, amit az első balatoni kiruccanásunk után hazafelé az autóban hallgattunk. :))))

LP (Laura Pergolizzi) pár dalát is ideteszem, mert nem is tudtam, hogy ez az énekesnő létezik, amíg Kriszta nem mutatta meg.

Kedvecem: Tightrope
Ez az egyik legismertebb száma, ami szintén nagyon tetszik: Lost on You

De amúgy az összes dala tetszik, amit eddig hallottam. A videók is tetszenek, főleg, ahol a kis barátnőjével van. :))