Egy repülőgépen írom ezt, de majd csak Angliában teszem a blogomba. Jojókával repülök a nagybátyámékhoz, akik meghívtak minket idén karácsonyra. Amikor meghívtak, Krisztát még nem ismertem, és így most az első közös karácsonyunk nem közös... Nagyon fog hiányozni, már most is hiányzik, de azért nem vagyok elkeseredve. :) Tegnap este kettesben gyertyafényben előkarácsonyoztunk, a menü pattogatott kukorica volt és vodka-Red Bull, a Spotify szolgáltatta a hangulatos karácsonyi zongoradallamokat, és minden tökéletes volt... :))))

Én ezt a vicces ajándékot adtam neki:


Szereti a dinókat, az egyik kedvenc mobiljátéka a Jurassic World Alive, ami olyan, mint a Pokemon Go dinókkal, és a vicces dolgokat is szereti, úgyhogy gondoltam, hogy tetszene neki egy ilyen jelmez. Szerintem eltaláltam, mert nagyon örült neki és rengeteget röhögtünk rajta!

Én pedig ezt a romantikus ajándékot kaptam tőle:



Láttunk Budapesten sétálva többfelé hasonló lakatokat, és megjegyeztem, hogy szerintem aranyos szokás és lehetne nekünk is lakatunk... Most már van. :) Eldöntöttük, hogy a Citadellán lenne neki a legmegfelelőbb helye, úgyhogy majd amikor kitavaszodik és újra szép idő lesz, felmászunk oda és elhelyezzük. :)

Egy hétig maradunk Angliában, 30-án jövünk haza, és aznap este hármasban Jojóval fogunk utókarácsonyozni. Ő tegnap az apjánál volt.

Ki mondta, hogy csak egyszer van egy évben karácsony?? :D

Jojóka az ölemben alszik, miközben ezt írom, kabáttal betakarva. Az én kabátom van Jojó alatt, rajtam a pulcsim kapucnija és sál. Hideg van nekem minden repülőn, most meg kezd késő este is lenni, olyankor még fázósabb vagyok... Várom, hogy megérkezzünk.