Eljött az év utolsó napja, amit most történetesen a munkahelyemen töltök. Munka szerencsére nincs sok. Ma Kriszta vigyáz Jojóra, holnap és holnapután pedig Jojóstul jövök be ide. A suli csak 3-án kezdődik.

Érdekes volt ma visszaolvasni, amit az év legelső napján írtam. Már akkor tudtam, hogy jó lesz ez az év, de hogy ennyire, arra nem számítottam. :) Ennek az évnek a nagyobb részét már Krisztával töltöttem és remélem, hogy még megszámlálhatatlanul sok évünk lesz együtt...

Az év elején leírt terveim tehát megvalósultak. Új életem van, az új munkámba is beleszoktam, és a pasztellkrétázást is folytattam. Kriszta művész barátnője mondott biztató dolgokat a most készülő mázolmányomról is. :) Bármennyire vacak, amiket csinálok, van fejlődés bennük, úgyhogy nem hagyom abba.

Nagyon boldog új évet kívánok mindenkinek, aki erre jár!