Voltam már jobban is. :/ A műtét rendben lezajlott tegnap és már aznap haza is jöhettem. Szerintem az altató / érzéstelenítő jótékony hatása volt, hogy tegnap estig szinte semmi fájdalmat nem éreztem. Aztán egyre rosszabb lett, alig aludtam éjjel. Ma is csak döglődtem eddig, de most éppen jobb, hát feltápászkodtam a fészkemből és babzsákban ülök. Utálok semmittenni. Kriszta rengeteget segít, ő kíséri suliba Jojót, házimunkát csinál, sőt, még az egyik macskánkat is elviszi ivartalanításra ma.

Szándékosan így kértünk időpontot, hogy ha már egy műtött beteg döglődik itthon, akkor akár elfér még egy... Miszikét műtik ma, a lány cicánkat. Hubácska már kb. egy hónapja töketlen. :) Fiú állatkánál nem akkora beavatkozás ez, Miszike ellenben komolyabb műtéten fog átesni ma, mint én tegnap...

Szóval amikor éppen semmire se vagyok képes, akkor fetrengek, de amúgy igyekszem én is valami hasznot hajtani, pl. bepakolni a mosogatógépet meg a mosógépet...

Nagyon várom, hogy megint teljesen jól legyek és folytathassam a szokásos pörgő életmódomat... Most már az itt említett mindkét betegségtől megszabadultam igazából, csak kell még egy kis idő, amíg a műtétből felépülök. Cukrot is ehetek. :)

A lentieket tegnap a kórteremből írtam Krisztának, aki kinn a váróban ült. A tegnapi nap sokkal jobb volt, mint amire számítottam. :) A mai meg rosszabb, mint amire számítottam, de azért kibírom.