Megint egy repülőn írt bejegyzés, amit majd otthon töltök fel. :) Közelgő 40. szülinapomra egy meglepetés utazást kaptam Krisztától. Bolond ez a nő… :)))) Tudtam, hogy ezen a hétvégén utazunk valahova, de nem tudtam, hogy hova. Őszintén nem számítottam ekkora meglepetésre, hiszen a repjegy vásárláshoz úgy emlékszem útlevél vagy valamilyen igazolvány kell, és ezeket nem kérte el tőlem. Gondoltam, max. Bécsig megyünk vagy egy szép magyar városba vonatozunk majd. Ehhez képest… :)

Pénteken munka után értem jött, tudtam, hogy onnan már megyünk is az utazásra, nálam volt a cuccom a hétvégére. A metróval a Deák térig utaztunk, mondta, hogy ott kell leszállni. Felmentünk a felszínre, ott mondta, hogy most kapok valamit. És a kezembe nyomott egy jegyet a reptéri buszra. :)))) Kiderült, hogy bizony elemelte az útlevelem, nála volt, de amúgy a jegyvásárláshoz nem is kellett.

Még mindig nem tudtam, hova utazunk, de már pityeregtem a meghatottságtól… Soha, senki, ekkora meglepit nekem nem szervezett eddig…

Leszálltunk a buszról a reptéren, elmondta melyik légitársasággal utazunk és mikor van az indulás. Kikerestem a táblán és az volt odaírva, hogy Rome. :,))))) Most is könnyes lett a szemem, hogy felidéztem azt a pillanatot...

Hát így történt, hogy már Rómában is jártam. :) Néhány képet ide a szöveg alá teszek, többet majd egy ilyen videóba tervezek, amit Spanyolország után is csináltam.

Kriszta iPhonejának állítása szerint szombaton 21,8 kilométert gyalogoltunk és 33962 lépést tettünk.