Megkezdődött az idei nyári vakáció, pontosabban már egy hete tart. Jojó ezt a hetet az apáival és Dodóval töltötte, és többek közt Szegeden jártak és fürdőztek, azt hallottam. A következő héten szabadságon leszek és én vigyázok rá. A hét első három napján csak akkor fogunk kimenni a lakásból, ha muszáj lesz, csütörtökön és pénteken viszont kiruccanunk messzebbe. Csütörtökön a Velencei-tóhoz készülünk ecsémmel csónakázni, pénteken pedig Kisztáékhoz vendégségbe. Ők nem messze Budapesttől laknak, van kert és medence és gyerekek, szerintem Jojó is jól érezné magát ott.

Csak az időjárás lenne kegyes, de éppen nem az. :( Emiatt eléggé el vagyok keseredve egyébként, mert ahogy most kinéz a helyzet, megint hideg vízben kéne átúsznom a Balatont jövő szombaton. :( Hacsaknem elhalasztják az átúszást, de ezt az utolsó pillanatig nem lehet tudni.

Tegnap Krisztával majdnem egész nap pakolásztunk itthon. Tervben van ugyanis, hogy ideköltözik. :) Még nincs erre kitűzve időpont, de a pakolászás / lomtalanítás az oda vezető első lépésnek tekinthető, hogy elférjenek majd az ő cuccai is. :)

Ma pedig kiállításon voltam Krisztával és az apukájával. A Szépművészeti Múzeumban a Michelangelo rajzaiból készült kiállítást néztük meg. Az igazsághoz tartozik, hogy nem csak Michelangelo rajzait lehet ott látni, nem maradt fenn annyi rajza, amikből ekkora kiállítást lehetne rendezni. Engem mondjuk ez nem zavart, mert azért mentem, hogy jó rajzokat láthassak.