A lakásunkban olyan csodálatos fenyőillat terjeng, hogy nem tudok betelni vele! :) Nagyon rég éreztem már ilyet! Na, most sem érzem éppenséggel, mert a munkahelyemen ülök, de már alig várom, hogy Kriszta jöjjön értem a nap végeztével. Dolgoztam egész eddig serényen, de most írok ide egy kicsit. :)

Jojónak most van a kéthetes téli szünete első hete. Nekem ezt munkában kell töltenem, ezért felvátva hozom be ide (tegnap itt volt) és bízom Krisztára. Ma Kriszta szüleivel sütöttek-főztek, fát díszítettek, kutyát sétáltattak, ahogy hallom, jól érzi magát. :) Ma este hármasban karácsonyozunk otthon, holnap újra hozom be ide...

Mielőtt valaki sajnálna, szeretnék rámutatni, hogy 45(!) nap fizetett szabim volt idén, amiket kettő kivételével ki is vettem már, az utolsó kettőt az év utolsó 2 napjára hagytam. :)

Jojókát pénteken átadom az apjának, és vele lesz jövő héten.

Szóval a fenyőillat... Mámorító... Tavaly Angliában nagybátyáméknál ugyan volt egy hatalmas, igazi fenyő a házban, mégsincs olyan emlékem, hogy csodás fenyőillat terjengett volna, mert sokkal inkább érezni a 3 vizslájuk terjengő szagát. :D Hogy mikor volt kedvem, türelmem, motivációm stb. utoljára igazi fenyőt állítani otthon, már nem emlékszem. Az biztos, hogy mióta ezt a blogot írom, idén van először, ezért legalább hat éve volt az... És az sem volt az igazi, valamikor Jojóka pici korában lehetett, amikor apámmal vettünk fát és hármasban ültünk otthon karácsony este, ami nagyon természetellenes volt...

Nincs is kedvem azokra az időkre gondolni most. Ma este az illatos fenyőnk mellett fogok finomakat enni, ajándékot bontogatni, halk zenét hallgatni Jojókámmal és Krisztával. Az a legnagyobb ajándék nekem, hogy tartozok valakihez ezen a karácsonyon. :)