Átöltöztettem a blogomat az új télre. Szombaton néztük meg Krisztával az új Jégvarázs filmet, onnan jött az ötlet ehhez a háttérhez. Varázslatosan szép ez a mese szerintem. Az első része is tetszett, de ez egy kicsit még jobban. Jojókám 4 éves ovis volt az első rész megjelenésekor, pont benne volt a film célközönségében. Azóta eltelt 6 év, és minden Jégvarázs rajongó kislány 6 évvel idősebb lett. Lehet, hogy emiatt, lehet, hogy csak mert ilyen történetet akartak írni hozzá, az új film komolyabb lett az elsőnél. Ugyanakkor mindkettőben vannak nehéz témák és vicces jelenetek is. Na meg szép dalok! Ez a kedvencem a második részből. És ez a második kedvencem. Most főleg ezeket hallgatom meg a többi zenét a filmből. :)

Nem utoljára láttam moziban ezt a mesét, mert ezen a héten szombaton tervezem megnézni megint. Előző szombaton az Aréna VIP moziban néztük, ez meglepetés volt Krisztának. (Szoktunk meglepetés programokat szervezni egymásnak, mert az jó, pl. színház, masszázs, stb.) Ezen a héten szombaton munkanap van, ezért Kriszta nem biztos, hogy megint tud jönni, de talán igen. Ezúttal biztosan viszem Jojókát és meghívtam Ági nénit is.

Ági néniről szerintem még nem írtam ebben a blogban. Ő anyukám régesrégi barátnője. Elég magányos, mert nincs családja, sose volt házas és gyereke sincs. Amíg anyukám élt, beszélgettek és vásárolgattak együtt sokszor és ünnepekkor is meghívta anyukám hozzánk. Azóta nem nagyon van társasága. Felhívom néha, de nekem meg annyi minden van az életemben... Mindenesetre eszembe jutott nemrég, hogy talán szívesen jönne néha moziba velünk, úgyhogy meghívtam, mikor valamikor ősszel Jojóval a Demóna 2-t néztük IMAX 3D-ben. Kicsit féltem, hogy Ági nénire milyen hatással lesz a hangerő meg az egész látvány, de imádta! Úgyhogy most felhívtam a Jégvarázs 2 ötletével és nagyon tetszett neki, annak ellenére, hogy persze ennek se látta az első részét. Bízok benne, hogy ha a Demóna 2 jó élmény volt neki, akkor a Jégvarázs 2 is az lesz. :)