Ez nem a világ vége, de engem eléggé elszomorít. Megjelent az első szám a legújabb Nightwish albumról és nem tetszik. A zene: semmi új. A téma: fárasztó, unalmas és nincs benne semmi pozitív.

Itt van a klip: Nightwish - Noise

Ahogy láttam a Facebook és Youtube hozzászólásokból, 99% szerint ez egy újabb mestermű és 1% úgy gondolja, ahogy én, ahogy az előbb írtam. Hogy a zene nem rossz, de semmi új nincs benne, és a téma már lerágott csont.

Emlékszem, mennyire jó volt először hallani az Elant öt évvel ezelőtt, milyen boldogsággal töltött el, és aztán milyen érzés volt, mikor először hallottam a Shudder Before the Beautifult, csak arra tudtam gondolni, hogy ez elképesztő, hogy ennyire nekem való zene létezik, és ahányszor meghallgattam, felrobbant bennem egymillió csupa csodás érzéssel töltött buborék. :)

Annyira nagyon szerettem volna hasonlókat átélni a legújabb számokkal kapcsolatban, és csalódnom kellett. :( Igaz, a Noise még csak egy szám és lesz még az új albumon sok másik, és még van reményem, hogy lesznek rajta olyanok is, amikkel azonosulni tudok. De félek, hogy a negatív téma adott, hiszen minden albumuknak szokott lenni egy témája, ami minden számban megjelenik.

Az már biztos, hogy a jegyem megvan a decemberi budapesti koncertre, Robi fedőnevű haverommal megyek. Ő még nálam is régebb óta ismeri és szereti a Nightwish zenéjét. Mi gondolkodás nélkül veszünk jegyet NW koncertre, akkor is, ha egy még meg sem jelent albumot mutatnak majd be, mert annyira bízunk abban, hogy tetszeni fog. Eddig nem is csalódtunk még. Az ő véleményét a Noise-ról még nem ismerem.