Tizenegy éve még gyanútlan voltam. Jojót 16-ára vártam, és bár voltak jelei, hogy előbb fog érkezni, nem tudhattam, hogy pontosan mikor. Este császármorzsát készítettem, életemben először és még mindig csak egyszer, de most már valamikor fogok készíteni megint, mert azóta is emlékszem, hogy tökéletes lett. :) Az itt látható fotó aznap készült. Legalább egy órán át álltam a nagy hasammal és kevergettem a császármorzsát, aztán megettem az adagomat lekvárral és porcukorral. Persze, hogy Jojó erre nekiállt megszületni. :)

Kriszta még csak 2 éve ismer minket, de már megjegyezte, hogy “minden évben” elmondom ugyanezt a sztorit. :D Nos, a sztori már nem fog változni, azért mondom el ugyanígy minden évben. Csak Jojó változik rohamosan. Most már 11 éves.

Ma reggel megkapta az ajándékát, amit én és Kriszta vettünk neki, ezt a sellőfarkat, ld. lenn. Erre vágyott a legjobban. :) Amint lehet, elvisszük egy úszás órára is, ahol megtanítják úszni benne. Szombatonként van ilyen sellőúszás óra a 14. kerületben.

Apjáéktól zenére villogó bluetooth hangszórót kapott még két hete, Noétól társasjátékot, amikor múlt hétvégén náluk volt, a bulija pedig jövő héten szombaton lesz egy lézerharc teremben az osztálytársaival. Ahogy az lenni szokott, megint “születéshónapja” van születésnap helyett, egész februárban tart az ünneplés. :)