9x12 in

Az elmúlt időszakban főleg Karen Margulis videói alapján próbáltam fejlődni a pasztellel mázolásban. Megpróbálkoztam párszor azzal is, hogy önállóan csináljak valami vállalhatót, de az mindig kudarcba fulladt. :( Kriszta azt tanácsolta, hogy inkább folytassam azt, ami örömet és sikerélményt okoz. Hallgatok rá, ezért eldöntöttem, hogy idén csak a néni videóit követem, akkor talán jövőre az idén szerzett gyakorlat segítségével tudok valami sajátot is alkotni.

A fenti a legutóbbi mázolmány.

A következő egy A3-as kép egy olyan papírra, ami az én keménykés krétáimmal nem igazán kompatibilis. Csak szerettem volna már egy A3-as képet is csinálni, a szuper Uart papírból meg csak 9x12 inch méretűt sikerült szerezni egyelőre.

A3

A következő ugyanaz a kép, mint az előző, csak kisebb és Uart papíron van.

9x12 in

A következő pedig egy picike kép Uart papíron, aminek az az érdekessége, hogy összesen csak 10 darab, kifejezetten kemény krétával készült.

6x9 in