Új telefonom van!!!! Olyan ritkán veszek új telefont, hogy ez nagy esemény nekem. :) Az előzőt majdnem 4 éve vettem. A Samsung Galaxy telefon nagyon bevált. Az S6 Edge az első telefonom, amit nem azért cserélek le, mert már nem szeretem vagy nem működik. Egy aksicserét kellett rajta eszközölni nemrég, de ettől eltekintve tökéletesen működik. Nem beszélve arról, hogy a mai napig sem láttam nála szebb telefont! A vékonyka teste, a legömbölyített képernyője, a gyöngyfehér burkolata... :) A kamerájára sem lehet panasz még ma sem, csodás képeket csinál - bár ez a technológia is sokat fejlődött az elmúlt években. Tehát ettől a telefontól nem válok meg, hanem Jojónak fogom adni - már nagyon várja. :) Mondtam neki, hogy ha veszek magamnak új telefont, akkor megkapja az S6 Edge-t. Neki az első telefonja, amit azóta is használ, az a kölcsöntelefon, amiről itt írtam. Tehát neki ez az S6 Edge lesz az első saját.

Magamnak Galaxy S10-et néztem ki. S20-ban csak azért nem gondolkodtam, mert számomra megfizethetetlennek tartottam. Kriszta anyukája azonban a munkája révén tudott nekem szerezni egyet nagyon kedvező áron! Így lett egy világoskék S20-am. :)