Boldog karácsonyt kívánok a kedves olvasóközönségemnek. :)

Szerencsére ennek a hétnek a munkás része már eltelt és most háromnapos hétvégém van. Kriszta ezen a héten csak hétfőn dolgozott, kedden és szerdán Jojót elhozta ide a szülei házába, ahol én is vagyok most. Amíg én otthon dolgoztam, addig ők itt sütöttek-főztek, fát díszítettek.

Tegnap otthon maradtak és ott csinálták ugyanezt. Tökéletes karácsonyestém volt, és ezt nekik köszönhetem: a lányomnak és a barátnőmnek. :') Nekem nem sok dolgom volt, munka után felkeltem a géptől, elvégeztem a házimunkát, amit más napokon is elvégeztem volna, de ők addigra feldíszítették a fát, készítettek kókuszgolyót, halat, gombát, csirkét és tartármártást. A köret sültkrumpli volt, és Kriszta még valami különleges likőrt is kotyvasztott Kinder csokiból, vodkából és tejszínből. Minden nagyon finom volt. :)

Mától 30-áig Jojó és Dodó az apáikkal vannak. Jojó még utána sem jön haza, mert Noémiékhez hivatalos szilveszterre. Úgy búcsúztam el tőle ma reggel, hogy "Találkozunk jövőre!" :)

Kriszta és én ide a szülei házába jöttünk ma ebédre. Összesen tízen voltunk, úgyhogy nem is szegtünk meg semmilyen koronavírus miatti rendelkezést, ami pont tíz főre korlátozza az idei karácsonyi összejövetelek létszámát. :D
Evés-ivás és ajándékozás után a gyerekekkel játszottunk - Kriszta nővérének van három gyerkőce - aztán ők hazamentek. Most csendespihenő van, aztán este 6-tól társasozunk. Itt alszunk ma, mert este 8 után tilos a kijárás.