Egyhetes szabim a végéhez közeledik. Nagyon jól éreztem magam és már várom a következőt. :) Szerencsére a következő két munkahét négynapos lesz, mert dec. 25. és jan. 1. minden olyan országban ünnep, ami a munkámban jelenleg érintett.

Hétvégére meghívtuk Dodót. Tegnap társasjátékokat játszottunk délelőtt és délután, este pedig moziztunk a jókora új tévénken. Mikrós pattogatott kukoricát gyártottunk hozzá és kényelmesen letelepedtünk babzsákokra és párnákra. A tévét jól felhangosítottuk - bocsi szomszédok - és majdnem olyan volt, mint az igazi mozi. Az Onward című filmet néztünk HBO Go-n. Egyszer nézhető film szerintem. Jobbat vártam. A gyerekeknek és Krisztának talán jobban tetszett, mint nekem. Előbbiek hahotáztak, utóbbi sokat sírt rajta. (Nem ugyanazokon a jeleneteken.)

Idén egyetlen egyszer sem voltam moziban. Belegondolva, ilyen év, hogy én egyáltalán nem voltam moziban, valószínűleg 30 éve volt utoljára.

Ecsém is meglátogatott minket tegnap - ő már Angliában él. Most már mindkét testvérem külföldön él, különböző országokban. Este 7 körül indult haza a házunkba, ahol megszáll, mivel november óta este 8 után nem szabad az utcán kószálni.

Ma Kriszta meglátogatta a szüleit. Én a legújabb mázolmányommal és házimunkával foglalkoztam eddig. A gyerekek Minecraftoznak a régebbi tévén. Dodót ma valamikor ebéd után haza kell szállítanunk sajnos, mert holnap mindketten dolgozunk. A gyerekeknek jan. 4-ig suliszünet van. Legközelebb 25-én az apáiknál találkozhatnak megint.