Boldog új évet kívánok! :)

A harmadik szilveszterünk volt tegnap, mióta Krisztával együtt vagyunk. Most először kettesben töltöttük. Pofátlanul jó dolgunk volt. :)

Virslit ettünk és pezsgőt ittunk, ahogy szokás, de felturbóztuk mindkettőt. A virsliből amerikai hot dogot csináltunk pirított hagymával, csemegeubival, kecsappal és mustárral, a pezsgőt meg multivitaminos gyümölcslével kevertük. Megnéztük a Big Bang Theory utolsó három részét is. Éjfélkor meghallgattuk a Himnuszt, koccintottuk, kikémleltünk az összes ablakon, hogy van-e tűzijáték, de nem sok volt. Aztán hajnalig Minecraftoztunk, amit most próbáltunk ki először így együtt. Kiderült, hogy remek csapat vagyunk - amíg Kriszta építgette a házunkat, én bányásztam, amíg Kriszta vadászott, én sütögettem otthon a vacsoránkat. :D Már van egy tágas, takaros, üvegtetővel borított kőházunk, aminek egyik sarkában áll egy piros és egy kék ágy (előbbi Krisztáé, utóbbi enyém), másik sarkában pedig lépcső vezet le a bányánkba. :D Aztán építettünk egy csónakot, expedícióra indultunk, Kriszta ült elöl és evezett, én mögötte ültem és néztem a térképet. Hideg éghajlatra tévedtünk, jegesmedvékkel harcoltunk, legyőztük őket, és szereztünk nyers lazacot. :D

Öt órát aludtunk, reggeliztünk, aztán négy és fél kilométert sétáltunk a Dunaparton, hogy levegőzzünk és mozogjunk egy kicsit.

Tudom, hogy Kriszta nagyon szeret házibuliban szilveszterezni, mint amilyenben egy éve voltunk a barátainál. De tudom, hogy így is jól érezte magát. És nekem ez egy tökéletes szilveszter volt.

Ami 2020-at illeti, velem nem bánt túl rosszul, sőt. Ez az itthonról dolgozósdi számomra egy valóra vált álom. Bárcsak sose lenne vége!