Vicceset álmodtam a minap.

Azt álmodtam, hogy sorra kerültem, hogy megkapjam a koronavírus elleni oltást. El kellett mennem egy orvosi rendelőbe, ahol órákat kellett várni. Végre sorra kerültem, bemehettem a szobába, ahol az oltásokat beadták. Több páciens volt benn, ahogy a laborban vérvételkor. Minden páciensnek jutott egy nővér, aki beadta az oltást. Megkaptam az oltásomat, utána még benn lehetett maradni és egy kórházi ágyon üldögélni, ha valaki nem volt jól. Kicsit szédültem és fájt a vállam, ahová az oltást kaptam, ezért leültem az ágyra. De hamar teljesen jól lettem, viszont nagyon érdekelt, hogy melyik gyártmányú oltást kaptam meg a sok közül. Ezért még nem akarózott kimenni a szobából, hanem próbáltam meglesni, hogy mi van az üvegcsére írva, amiből az oltóanyagomat felszívták. Ott volt az asztalon az üvegcse, és végül sikerült meglesnem. Az volt ráírva, hogy BioWare - ami egy videojáték fejlesztő cég. :D