42 éves lettem és 2 állásajánlatot utasítottam vissza ma. Nagyon nehéz döntés volt. Az elmúlt napokban bennem vitatkozó hangokat hallgattam, amik közül az egyik arra akart rávenni, hogy hagyjam ott a jelenlegi munkám és válasszam az egyik ajánlatot, a másik azt mondta, maradjak, a harmadik pedig a másik ajánlat mellett érvelt - bár utóbbit elég hamar elhallgattattam. Tegnap estére végre sikerült meghoznom azt a döntést, hogy maradok. Ez úgy sikerült, hogy végül minden más hangnál erősebben hallottam azt, hogy ha tényleg váltanom kéne, ha egyértelmű lenne, hogy egy másik munkát kell választanom, akkor nem is agyalnék ennyit, hanem már elsőre ugrottam volna rá.

Most már nyugodtabb vagyok és a szülinapom csodásan telt. :) Még reggeli után kaptam egy kupac Kinder csokit - kedvencem! - nagyon kreatív módon tálalva. Jojó állította őket össze így:
Kriszta szabadságot vett ki erre a napra. Délelőtt, amíg Jojó online tanórákon vett részt, mi társasjátékokat játszottunk. :D Ja, én egész héten szabin vagyok már megint. :) Ebéd után kaptam puncstorta szeletet - kedvencem! - és egy ajándékot, amit Kriszta már hónapokkal ezelőtt beszerzett és azóta úgy emlegette, hogy "a világ legjobb ajándéka". :D És már tűkön ült, hogy végre mikor adhatja át nekem "a világ legjobb ajándékát". :D Én meg komolyan egy pillanatig sem sejtettem, mi lehet ez az ajándék, de most, hogy megkaptam, megerősíthetem, hogy tényleg a legjobb ajándék NEKEM! :) Ez a Witcher 3-ban szereplő kártyajáték, a gwent valódi változata!

Soha nem gondoltam, hogy lesz ilyenem! Szerettem volna nagyon, de olyan nehéz beszerezni és olyan drága, hogy letettem róla. Kriszta ezekkel mit sem törődve utánajárt és vett egy használt példányt. (Nem lehet újat venni külön, mert csak a videojáték bizonyos kiadásaihoz adtak ilyen kártyákat ajándékba.)

Holnap Kriszta szüleihez megyünk és ott is fogok kapni tortát és ajándékot.

Jó dolgom van. :)