Ha már úgy döntöttem, hogy saját magamon tesztelek egy vadonatúj oltóanyagot, beszámolok a tapasztalataimról.

Tegnap este 9 óra 20-kor bújtam ágyba és az volt a tervem, hogy játszok az épp aktuális videojátékommal 11-ig, aztán alszok. Addig semmi bajom nem volt. Tíz perc múlva fázni kezdtem, ami este 10 órára odáig fokozódott, hogy elment a kedvem a videojátéktól és inkább felkeltem felöltözni. Hosszú pizsama volt rajtam, felvettem egy pulcsit és alvós zoknikat is, aztán visszabújtam a tollpaplan alá, Kriszta pedig rám terített még két pokrócot. Lázat mértem, de nem volt, csak hőemelkedés, 37 fok. Elhatároztam, hogy megpróbálok aludni.

Három órán keresztül hiába vártam, hogy elaludjak, minden izmom fájt, a bőröm is fájt, a fejem is, a szám kiszáradt. Éjjel 1-kor kíváncsiságból lázat mértem, 38 fok volt. Bevettem 400 mg ibuprofént (1 db Algoflex Forte Dolo), hátha segít jobban lenni és elaludni. Megint hiába vártam erre egy órán keresztül. A lázam elmúlt, de az izom- és fejfájdalom nem és borzasztó melegem lett.

Éjjel 2-kor levettem az extra ruhákat, kitakaróztam, hideg vizet iszogattam, tettem a fejemre hideg vizes borogatást. Semmi nem használt, nem tudtam elaludni. A legfurcsább az volt, hogy már nem is éreztem magam álmosnak.

Éjjel 3-kor jobb dolgom nem lévén elkezdtem a telefonom nyomkodni. Ez megtette hatását és háromnegyed óra múlva elálmosodtam. Mivel akkor már majdnem 6 órája próbáltam sikertelenül háton elaludni, úgy döntöttem, hogy a nem fájós (jobb) karomra fordulok, hátha úgy sikerül. El is aludtam szerintem negyed vagy fél óra alatt, és már egész normális módon, egy takaróval betakarva.

Pár perccel a háromnegyed 7-re beállított ébresztő előtt ébredtem olyan állapotban, mint akit agyonvertek. Sajnos megígértem a főnökömnek, hogy ma délelőtt 10-kor odaülök dolgozni, mert egy fontos auditon kellett részt vennem. Reggeli után visszafeküdtem az ágyba, félálomban voltam 9:40-ig, aztán felkeltem, felöltöztem és beültem a Zoom meetingbe. "Csodálatos" érzés volt. Remélem, nem mondtam túl nagy hülyeségeket...

Délután 2-ig minden erőmet összeszedve dolgoztam, így elhasználtam a tegnapi fél napos szabi másik felét. Holnap reggel 8-tól dolgoznom kéne. Persze kérhetek még szabit, ha akarok, mert van bőven, csak nem szeretek embereket cserben hagyni...

Jelenlegi tüneteim, hogy semmi kedvem normálisan enni, ebédre csak egy kis cukros tejbegrízt ettem. A vacsora szerintem sós margarinos kenyér lesz, mert minden másnak a gondolatára felfordul a gyomrom. Fél 4-kor mértem utoljára lázat, akkor 38,1 volt, de ezt nem csillapítottam, mert így az ágyba bújva a laptoppal egész jól elvagyok.